Definitie Ontplooiingsstaat

Wed Jan 30 14:10:23 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  Oh, dat is vrij simpel...

Ehmmm....

>  Mensen zouden er beter aan doen om zich zorgen te maken over die D66-ers
>  die met dit soort dingen bezig zijn (en nog steeds bezig zijn), en niet
>  over degenen die kritiek hebben op Gele praktijken en die de codes zijn
>  gaan leren doorzien.

Die kennis bedoel ik... Dat lijkt mij pseudo-kennis. Ik zou mij zorgen
maken als ik dacht dat je gelijk had. Of als je daar bewijs voor leverde...

  Het is een truc van Vrijmetselaars om degenen die de
>  codes doorkrijgen te gaan 'bashen' - die zouden in de war zijn en zich
>  maar wat verbeelden, zouden zelfs paranoide zijn; in Scientology heet deze
>  truc 'fair game',
>     http://en.wikipedia.org/wiki/Fair_Game_(Scientology)
>  Nou, ik ben daar niet erg van onder de indruk...

ook hierbij is het de vraag of dat zo is. Welke Vrijmetselaar bashed
jou? Ik heb Boris jou niet zien bashen?

De vraag hierbij is natuurlijk of het waar is wat jij beweerd. Indien
dat niet het geval is is het logisch dat men tegen beschuldigingen
ingaat, die jij dan weer ziet als bewijs dat het wel waar is omdat
vrijmetselaars mensen die de 'codes' doorhebben bashen...

Andersom kun je ook beweren dat mensen die paranoide zijn zullen roepen
dat mensen waartegen hun paranoide zich keert 'verkeerd' zijn. En alles
doen om dat te 'bewijzen'. Zelfs door ze te beschuldigen van tactieken
die een 'cult' gebruikt en dat als bewijs zien dat zij lid zijn van die
cult.

>  Vragen die men zich zou moeten stellen: waarom loopt D66 achter de vogel
>  van Osiris aan ?

Nee, men zou zich moeten afvragen: Loopt d66 achter die vogel aan?

Die vraag is nog niet beantwoord....

>  Vrijwel iedereen lacht al jaren over de gekte van D66 - nou, het Gele
>  scenario bewijst dat de verantwoordelijken ook *daadwerkelijk* gek zijn.
>  Volkomen knetter zijn ze.

Jij strooit steeds met het woord bewijs. Maar wat kleuren op een site
zijn geen bewijs.

>  Enfin, leer er maar van - dat kan beslist geen kwaad.

dat kan voor niemand kwaad....

>  Skeptisch meelezen eveneens - voor het geval dat ik een foutje maak (nog
>  niet gebeurd trouwens).

is al vaker gebeurd, alleen je wenst er niet op in te gaan....