Definitie Ontplooiingsstaat

Wed Jan 30 13:44:24 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Joris van den Wittenboer <jwittenboer at HOME.NL>,
>Er is niets tegen kennis inderdaad, maar wat hier de kennis is en wat de
>pseudo-kennis daar wordt verschillend over gedacht vermoed ik....

 Oh, dat is vrij simpel...

 Ik refereer naar kennis *over* de pseudo-kennis.

 Het gaat er niet om of men Blavatsky gelezen heeft (dat doen mensen die
 bezig zijn met pseudo-kennis), het gaat er om dat men weet dat het gedweep
 met Sirius door Geel D66 uit de boeken van Helena Blavatsky komt en dat
 dit een negentiende eeuwse toverkol was die zich laat vergelijken met
 Jomanda (en deze meta-wetenschap over het liberalisme is wel degelijk
 kennis).

 't Is al met al heel belangrijk. Vrijmetselaars moorden ook echt (dat is
 geen sprookje van Joden of Neo-Nazi's - neen, dat is echt zo). De afgelopen
 maanden hebben Henk Elegeert en ik hier al twee moordpartijen langs laten
 komen (da's geen toeval wat mij betreft) die over de achtergrond van Geel
 D66 gaan en waarbij Justitie momenteel bekijkt wat men zoal gaat doen.
 Die moordpartijen *gaan achter elkaar door*.

 Mensen zouden er beter aan doen om zich zorgen te maken over die D66-ers
 die met dit soort dingen bezig zijn (en nog steeds bezig zijn), en niet
 over degenen die kritiek hebben op Gele praktijken en die de codes zijn
 gaan leren doorzien. Het is een truc van Vrijmetselaars om degenen die de
 codes doorkrijgen te gaan 'bashen' - die zouden in de war zijn en zich
 maar wat verbeelden, zouden zelfs paranoide zijn; in Scientology heet deze
 truc 'fair game',
    http://en.wikipedia.org/wiki/Fair_Game_(Scientology)
 Nou, ik ben daar niet erg van onder de indruk...

 Vragen die men zich zou moeten stellen: waarom loopt D66 achter de vogel
 van Osiris aan ? Waarom achter een Gele Baviaan met een hondekop ? Waarom
 dit, waarom dat ? En bovenal: wat heeft dit godverdomme met politiek te
 uitstaande ?
 Vrijwel iedereen lacht al jaren over de gekte van D66 - nou, het Gele
 scenario bewijst dat de verantwoordelijken ook *daadwerkelijk* gek zijn.
 Volkomen knetter zijn ze.

 Enfin, leer er maar van - dat kan beslist geen kwaad.
 Skeptisch meelezen eveneens - voor het geval dat ik een foutje maak (nog
 niet gebeurd trouwens). Aanvullen kan ook (er is nog veel meer ellende).

 Marc Fluks, Amsterdam