Beveiliging voor wethouder Venray

Sat Jan 12 08:16:51 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Antid Oto <aorta at HOME.NL>,
>Nee, ik loop niet achter de PvdD aan, ik maak slechts gehakt van jouw
>perverse opvattingen.

 Ik heb hier *geen enkele* opvatting verkondigd. Ik zet slechts vraagtekens
 bij de opvattingen van dieren-activisten. En kennelijk sympatiseer jij met
 die groep (zonder het waarom daarvan overigens te beargumenteren).

>Wist je trouwens dat D66 *gelooft* in ritueel slachten?

 1. Dit is een ander onderwerp. Het ging om dierproeven en het bedreigen
    van mensen door dieren-activisten.
 2. Wat ik van ritueel slachten gezien heb, verschilt het geen bal met
    gewoon slachten. Er hangt slechts een verhaaltje om.
 3. Zelf koop ik ook bij een Turkse of Marokkaanse slager - dat vlees zal
    wel ritueel geslacht zijn, vermoed ik.

 Mijn bezwaren betreffen het opdringen van een leefwijze. De leefwijze van
 dieren-activisten en vegetariers is niet de mijne en zal het ook nooit
 worden. Van mij mogen vegetariers best naar de homeopaat als ze ziek zijn
 maar ze mogen niet verhinderen dat anderen echte medicijnen slikken die op
 dieren getest zijn.

 Die agressie van dieren-activisten is zo raar. Als de PvdD het ooit voor
 het zeggen zou krijgen in Nederland... nou, hoed je dan maar...