Sirius in de Amerikaanse voorverkiezingen

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Feb 12 12:35:09 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Elegeert schreef:
> Precies, geen oplossing, wel geloven (waarvan hoop een onderdeel
> vormt). Waarin dan wel? Jezelf, vraagt Obama, zucht...... Wat kom je
> daarmee verder? Geen stap !!
>
> Real change in Washington ?
> Hadden we hier niet eentje die de Haagse stulp ging veranderen?
>
> Hein, please, wake up, het zijn (ver)oude(rde) D66 dromen ...!!  :)
Amerika is Amerika. En voor Amerika is Obama a REAL change. Vergelijk
dat niet met D66. Ik weet niet wat jullie zo doet walgen van Obama. Is
het appèl op het *hart* zo bedreigend? Zitten jullie zó vast die die
Harries van jullie? (Harrie is je altijd redenerende, altijd malende,
altijd logische, altijd koel-rationele en emotie-arme HOOFD, get the
picture?).
Zet Harrie ook eens stil, en listen to your heart! >:o