Sirius in de Amerikaanse voorverkiezingen

Antid Oto aorta at HOME.NL
Tue Feb 12 13:03:53 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Amerika is Amerika. En voor Amerika is Obama a REAL change. Vergelijk
> dat niet met D66. Ik weet niet wat jullie zo doet walgen van Obama. Is
> het appèl op het *hart* zo bedreigend? Zitten jullie zó vast die die
> Harries van jullie? (Harrie is je altijd redenerende, altijd malende,
> altijd logische, altijd koel-rationele en emotie-arme HOOFD, get the
> picture?).
> Zet Harrie ook eens stil, en listen to your heart! >:o

Als je voor 'echte' veranderingen in de VS bent, dan had je ook Ron Paul
kunnen steunen. Die schijnt geen agressief buitenlands beleid na te
streven, maar wil wel weer social security opheffen. Dat moet sommige
neoliberale D66ers op deze lijst toch wel aanspreken.
En waarom eigenlijk geen Edwards, Hein? Volgens de kieswijzer kwam het
gros van de Nederlanders op Edwards uit. Had daar je centen ingestopt,
Obama heeft al genoeg geld om de media naar zijn hand te zetten.