Wat hep je eraan...

Tue Feb 5 10:46:31 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Dirkie <geensloof at YAHOO.COM>,
>Je kan me bijna niet pissiger krijgen dan door zogenaamd repliek te
>geven op mijn post, en er dan gemakshalve 99% van mijn post af te
>knippen.

 Dirkie, ik ben me van geen kwaad bewust.

 Jij forward een stukje en als men dat doorneemt, dan blijkt dat er
 iets niet klopt. Ik keek daarop naar de bron van het stukje en dan
 blijkt die tamelijk abject te zijn. Dat kan ik ook niet helpen...

 Vervolgens relativeerde ik het stukje door vraagtekens te zetten bij
 alle verontwaardiging en maak een toespeling op een verslag over een
 dorpje dat vrijwel geheel door Nederlandse militairen zou zijn uitge-
 moord.

 Vraag blijft waarom jij zo'n stukje forward, maar daar ben ik niet op
 ingegaan (kennelijk neem je me dat kwalijk). Ik zette vraagtekens bij
 het stukje en niet bij jou of bij de taalfout in het onderwerp (die
 nam ik bij wijze van grapje gewoon over). Ik ging er - eerlijk gezegd
 - van uit dat er niets mis was met je motief om het te posten (lees:
 dat je vindt dat er in Afghanistan geen dissidenten geexecuteerd mogen
 worden als Nederlandse militeiren daar de 'orde' komen bewaren).

 Ik begrijp je verontwaardiging dan ook niet.
 Het komt me voor dat we het juist eens zijn.