Weigeren homo's

Tue Feb 5 11:09:02 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het stuk lijkt mij te gaan over de Europese Commissie. Die heeft Nederland
op de vingers getikt. Sophie in 't Veld juichte dat gisteren toe. Van der
Ham kennelijk ook (zie de Elsevier van vandaag).

't Valt me op dat het sinds Fortuyn nogal populair is te zoeken naar bot-
singen tussen grondrechten. Populair zijn dan de vrijheid van meningsuiting,
de vrijheid om zelf scholen, clubs, verenigingen op te zetten en wat D66
betreft komt het homodiscriminatiecircus daar dan bij. Zoek naar conflicten
(die er niet zijn, alleen in de letter van teksten) en maak daar dan een
hoop stennis over teneinde te doen voorkomen dat er daadwerkelijk een con-
flict zou zijn dat zo snel mogelijk 'uit de wereld' geholpen moet worden,
en men komt in de media. En daar is het de narcist allemaal om begonnen.

Waarom richten homo's niet gewoon eigen scholen op in plaats van zo vrese-
lijk over de discriminatie van homo's op scholen met de Koran te zeuren ?
Waarom trouwen homo's niet bij ambtenaren die dat leuk vinden maar zoeken
ze uitgerekend die ambtenaar uit die er niets van moet hebben ? Waarom
wordt er zo gegild over de vrijheid van meningsuiting door mensen die niets
te zeggen hebben maar die desalnietemin een plaatsje in de media voor zich
opeisen ?

Nederland is in de war.