Wat hep je eraan...

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Tue Feb 5 05:37:26 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Je kan me bijna niet pissiger krijgen dan door zogenaamd repliek te
geven op mijn post, en er dan gemakshalve 99% van mijn post af te
knippen.

Dat flik je nu dus 2 maal achter elkaar.

Je discussietrant vervalt dan automatisch tot het niveau van risjes
makend schorem. Waarbij jouw opinies vaak als befuddled of paranoide
betiteld kunnen worden. Of het nu de Islam, Vrijmetselarij, of
Homosexualiteit betreft. Je bent een kleingeestige ziel en geeft daar
weereens voldoende blijk aan!

Bah
dirk
BTW Je draait nog steeds oorzaak en gevolg om!
Zo je bent nog hardleers ook!

http://www.yahoo.com/r/hs