Onderzoek onvermijdelijk, zegt Schouw

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Dec 23 11:45:00 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

John, dat kan Bert natuurlijk niet. Hij zal zeggen dat D66 NOOIT heeft
"meegedaan". Want D66 heeft ook nooit "meegedaan", en heeft de posities
handig verdeeld over de fractie en de bewindslieden. Soort utilitair
dualisme, zullen we maar zeggen: dualisme als handig
gebruiksartikel.Bewindslieden doen niets en laten de boel de boel (want
je zou Balkenende tegen je in het harmas kunnen jagen) en fractie
morrelt wat, roept wat en protesteert wat, voor de Bühne.
Ik weet inmiddels waarom de haagsche politiek niets voor mij is: ik ben
er volstrekt ongeschikt voor. Ik hou van direct en open communiceren,
vandaar mijn vak, en vandaar mikjn weerzin tegen politci.
Enkele uitzonderingen daargelaten, don't worry ;-))))
Mooie kerst, vrede op aarde, kerstkransjes in overvloed en rust in Iraq!