Onderzoek onvermijdelijk, zegt Schouw

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Dec 23 11:34:48 CET 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wind je niet zo op, Hein. Iedereen begrijpt je hindernissen. Die waren voor
mij destijds: inval Irak, afschaffen kroonjuwelen, bikkelhard en
onberedeneerd neoliberalisme. Van twee fouten schijnt D66 nu terug te
keren, zonder garantie dat ze die fouten weer maken zodra ze op het pluche
zitten. Over burgemeestersverkiezingen etc., een van de peilers van D66
identiteit, heb ik ze nog niet gehoord.
Uw links-liebraal hv,u
----