list informatie

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Wed Apr 16 09:56:36 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Wed, Apr 16, 2008 at 09:41:28AM +0200, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  Waar het om gaat is dat de zaak opengaat, op de D66-site vermeld wordt, en
>  dat de lijsteigenaren meelezen met de lijst. Dat 'lijsteigenaar-schap'
>  betekent slechts dat iemand de mail leest die verstuurd wordt naar
>  <d66-request at nic.surfnet.nl>.

Oke, maar eerder betoogde je het afsluiten van een deelnemer en het
opzetten van diverse javascript/web fratsen. Wanneer er dergelijke zaken
bijkomen, lijkt het me niet voor de hand te liggen dat dat gedaan wordt
door iemand uit het kwartet deelnemers met handleiding (Hein, Muijz,
dr. Fluks & Elegeert)

Dat die Enschede vervangen wordt lijkt me overigens niet meer dan gezond,
ik heb hem jaren geleden al gemaild over instellingen, en nimmer antwoord
gekregen.

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |