list informatie

Wed Apr 16 09:41:28 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Tjerk Jouwstra <tjouwstra at WXS.NL>,
>Overigens ben ik wel van mening dat deze lijst niet in de hand van een man
>of vrouw moet komen. Het betekene (conjunctief) het einde van deze lijst.

 Uiteraard.
 Er zijn er nu ook twee maar die lezen zelf niet mee.

 Waar het om gaat is dat de zaak opengaat, op de D66-site vermeld wordt, en
 dat de lijsteigenaren meelezen met de lijst. Dat 'lijsteigenaar-schap'
 betekent slechts dat iemand de mail leest die verstuurd wordt naar
 <d66-request at nic.surfnet.nl>. Dat is van belang als iemands email-adres
 verandert men dikwijls de zaak niet meer kan veranderen (kan alleen als men
 reeds een password bij de listserver geregistreerd heeft). Een lijsteigenaar
 kan dat dan voor iemand doen. Meer is het niet hoor...

 Marc Fluks