Broer Hein krijgt Jomanda voor rechter

Mon Apr 14 07:21:19 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 13-apr-2008, at 23:52, Glenn Mellonius wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Daar heb je een punt.
> Echter, niet elke alternatieve genezer is te kwader trouw.

In de optiek van Marc wel.
Marc sleept er immers zijn volkomen van de molen geklapwiekte onzin
over vrijmetselaarscomplotten bij, en beweert inmiddels zelfs dat het
begrip phyto (via het latijn uit het grieks tot ons gekomen) verwant zou
zijn aan het woordje foet.

> En wat dacht je van reguliere artsen die placebo's voorschrijven?
> Die bedrijven dan ook een soort hocus pocus, en het werkt nog ook.
> Iemand zei eens tegen me:"Wie geneest heeft gelijk", en ik denk dat
> hij gelijk heeft.

Ja, dat denk ik ook.

(Ik begrijp dan ook niets van de ophef over de reïntegratietherapie voor
werklozen. Jaren geleden heb ik al eens raillerend in Het Parool betoogd
dat je met een cursus koekhappen waarschijnlijk hetzelfde resultaat
bereikt, maar op zichzelf doet de methode er weinig toe; als het
helpt, is
het in orde. Ook al is het van de molen geklapwiekte onzin.)

Erik vdMb