Erik & home page deze lijst (was: Analyse peilingen: Nederland verrechtst)

Sun Apr 13 16:04:51 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Elegeert <hmje at HOME.NL> richting Erik v/d M. <Muijzenberg<muijz at dds.nl>,
>Hij bedoelt 'zij' waar hij 'zij' bedoelt, anders zou hij daar wel ´is´
>schrijven. Zij dat niet simpel? ;)

 Aanvoegende wijs... als het ware.
 Gewoon Nederlands hoor... 'subjunctief'.

>Terzijde, waarom zij de vraag niet rechtstreeks aan hem gesteld?
>Waarom kies jij consequent voor de (onmogelijke) omweg?

 Ik filter Erik (ook z'n email). Ik zie hem dus nooit...

 Voor de goede orde: voor het geval dat deze lijst op mijn naam komt te
 staan (ik heb Marc van Enschede al een paar keer gebeld maar er is of
 niemand thuis of ik krijg zijn vriendin Jeanette Ramaker aan de lijn en
 blijk m'n naamgenoot afwezig): ik heb reeds een home-page voor deze lijst
 gemaakt onder een subdomein (ik ben eigenaar van combidom.com),
    http://www.d66.combidom.com
 met een eigen email-adres,
    d66 at combidom.com
 en daarop wordt Erik niet gefilterd... kijk maar op,
    http://www.fluks.combidom.com/javascript/sidebar_d66.htm
 en constateer het verschil.

 Ik ben dus aardiger voor Erik dan hij voor mij. Ik heb nooit iets tegen
 Erik persoonlijk gehad maar vind wel dat hij deze lijst door zijn gedrag
 (het consequent op de man spelen) heeft beschadigd. Erik moet accepteren
 dat deze lijst niets met de Digitale burgerbeweging te maken heeft maar
 dat wil hij om de een of andere reden niet.

 Enfin, kijk alvast op,
    http://www.d66.combidom.com
 en geef desgewenst kritiek of (en hoe) het beter kan...

 Desgewenst kan men een en ander aan een eigen webpagina toevoegen middels
 de hypertekst (1 regel),
    <script language=javascript src=http://www.d66.combidom.com/lsoft.js></script>
 Ik heb een en ander in javascript geschreven omdat de D66-webmaster deze
 lijst dan gemakkelijker aan de D66-website kan toevoegen...  :-)