Analyse peilingen: Nederland verrechtst

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Sun Apr 13 15:22:57 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 13-04-08 heeft Erik van den Muijzenberg<muijz at dds.nl> het volgende
geschreven:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>  (Terzijde, kan iemand mij eens uitleggen waarom Fluks consequent 'zij'
> schrijft waar hij 'is' bedoelt?)

Hij bedoelt 'zij' waar hij 'zij' bedoelt, anders zou hij daar wel ´is´
schrijven. Zij dat niet simpel? ;)

Ah, die had je ook zelf kunnen bedenken, toch? :))

Waarom ook zou hij ´is´ schrijven als hij ´zij´ bedoelt? Tja, en
waarom hij dat consequent doet zij een vingerwijzing dat hij
consequent zij!?!

Terzijde, waarom zij de vraag niet rechtstreeks aan hem gesteld?
Waarom kies jij consequent voor de (onmogelijke) omweg?

Henk Elegeert