Fitna: Kamer wil geen onderzoek

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Wed Apr 9 13:18:42 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dit kabinet en de meerderheid van de Kamer houden niet zo van
onderzoeken. En áls ze gehouden worden: te laat en te licht: kijk naar
de Bijlmerrramp, kijk naar Srebrenica, kijk naar Irak. Goed dat D66 nu
ook een onderzoek naar Irak wenst, wel een beetje laat, maar beter ten
tweederde gekeerd dan ten hele gedwaald.
Overigens ben ik van mening dat zowel Wilders áls het kabinet liegen.