Scheiding van Kerk en Staat

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Tue Apr 1 20:27:39 CEST 2008

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Tue, Apr 01, 2008 at 07:16:43PM +0200, Glenn Mellonius wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Er werd hier toch beweerd dat Marianne Thieme van de partij van de dieren
> lid is van een religieuze secte.
> Ik hoor haar net in de kamer flink tekeer gaan tegen het gebrek aan
> scheiding van Kerk en Staat.

Aha! Gaat dat over Wilders? Is er eindelijk eens iemand die betoogd dat we
hier een scheiding van kerk en staat hebben en dat politici dus eigenlijk
hun waffel moeten houden over religies? Ook de heer Wilders wordt betaald
om praktische oplossingen te zoeken voor problemen in Nederland. Als ie de
islam wil bestrijden, moet ie een ander vak kiezen.

Als dit haar insteek is, lijkt dat me een stuk gezonder dan beweren die
ie die film moest intrekken, zoals het kabinet vooraf deed.

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |