Geen EU referendum

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Sep 30 14:02:48 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Inderdaad, zover had ik niet doorgeklikt.
Dus de LibDems in dit staatje staan voor economisch min of meer de vrije
markt gedachte, en een de libertaire kant t.a.v. authoritarian) . Dat
noem *ik* dus geen rechts. Maar wel vrijheidslievend en niet
gouvernementeel (overheidsgericht). Wel staan ze redelijk in het midden
op die verticale as, net iets onder de middenlijn, dus dat kan wat mij
betreft meer naar beneden, meer naar de vrije burger toe dus.
Zelf eindigde ik in het testje op vrijwel dezelfde plaats als de Dalai
Lama, dus mijn zondagmiddag is weer helemaal prima (heb hem meteen
gebeld, en hij zei: very good, swami).

	like this? <http://www.linkedin.com/e/sig/904606/>