Nieuw woord: Hardwerkend

Wed Sep 19 08:14:52 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De VVD is gewoon veel kiezers verloren, ook velen die alleen of samen veel
uren werken, en daar zitten er ook bij die niet veel per uur verdienen. De
CDA-verdeling van de zorgpremies leverde kostwinners ok met pensione
procenten voordeel op, alleenstaanden en tweeverdieners, ook onder modaal,
gingen er op achteruit om de zorg van rijke kostwinners te betalen, we
praten over duizendjes per jaar. Vlak voor de verkiezingen zulke effecten in
je portemonnee en op je loonstrook hakte er ook bij de zetels van
verantwoordelijke regeringspartij VVD in.

Fritz van Rikxoort