Groene, Paarse en Gele periode van D66: De Gele Mens

Wed Sep 19 08:30:07 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ref: Alles over dit dossier staat op,
   http://www.fluks.combidom.com/peilingen/d66_geel.htm

De Gele Mens
------------

De onderstaande TV-recensie legt een verband met het Gele scenario dat D66
kapot maakt en het psychiatrische 'consumptie'-manifest 'Denken, durven,
doen' van D66 (ter herinnering: de export van operazangers, popmuzikanten
en ander amusement - dat stuk, dus),
   https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?A2=ind0604&L=d66&X=&P=R1526
   http://www.d66.nl/page/downloads/c83%20concept%20manifest.pdf

Dit idiote stuk - nota bene vernoemd naar een GGZ-project (!) in Groningen,
   http://www.lokaalloket.nl/stadskanaal/subproduct.php?id=11263
- blijkt dus *Geel* te zijn. 't Is maar dat men het weet...

Het artikel hieronder toont aan dat hier inderdaad dolgedraaide malloten
mee bezig zijn. Ik kreeg het te laat door... maar ik zag destijds wel dat
het volkomen geschift is - en uiteindelijk doorzag ik het weer wel.

Gisteren gaf Pechtold als sociaal-liberaal af op 'het Grijze Midden' (ik
hoor, net als de meeste D66'ers, in het politieke centrum thuis - en daar
is toch echt niets 'grijs' aan, het geeft slechts aan dat men gematigd in
z'n opstelling is),
   https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?A2=ind0709&L=d66&P=R18191
maar de 'Gele Mens' is met z'n amusementsmanie toch een saaie lul...

Marc Fluks

Bron:   Trouw