Kijk/Luistertip: VVD-congres live op Radio en TV

Sat Sep 15 17:54:01 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik heb het VVD-congres ook bekeken.

Enige opmerkingen...
* Ik heb zoiets van 'je hoort als democraat voor Verdonk te zijn' - daarenboven heb
  ik een toenemende afkeer van Rutte (wat een lulverhaal stak'ie af - nota bene met
  uithaal richting kabinet - als dat geen teken van zwakte is, dan weet ik het niet
  meer).
* Wiegel zei weer eens datgene dat er gezegd behoort te worden. Bolkenstein is niet
  meer helemaal van deze wereld. Raar trouwens, die stoet van 'ere-leden',
* De VVD heeft vandaag mogelijk z'n eigen graf gegraven door eigenlijk *niets*
  te doen...
* Ook de VVD wordt geleid door louter tussenpausen. De ironie wil dat Verdonk wel
  eens de persoon had kunnen zijn die als partijleider de VVD uit het slop had
  kunnen halen.
* Na het VVD-congres was er nota bene een filmpje van D66... Jammer dat dat niet
  inging op wat we daarvoor zagen (zou wel aardig geweest zijn).

Ik ben reuze benieuwd naar wat er nu gaat gebeuren.