Lieve Rita

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Sep 14 08:24:10 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De deun van de Beatles (Serg. Pepper) speelt in mijn hoofd als ik aan het
tweegevecht Rutte-Verdonk denk. Heerlijk hoe die twee de door mij gehate
VVD afbreken. Alle omstreden thema's spelen een rol:
- het maatschappelijk zogenaamd afgewezen machogedrag tegen vrouwen,
- een vrouw die zelf machogedrag overneemt,
- een VVD-voorzitter Van Zanen die ik in Utrecht persoonlijk heb leren
kennen als een domme arrogante zak waar bestuurlijk niks uit kwam; ik heb
hem en zijn fractie wel eens betrapt toen ze als herengezelschap rond 20:00
uur op de fractiekamer allen een sigaar aten te roken (soort
padvindersritueel).

Heerlijk, zo'n ontbijtje. Het aardige is tevens dat Wilders van de
ondergang van de VVD profiteert: rechts profileert zich als rechts, en dat
is een hele geruststelling. Overigens geloof ik ook in enkele
voorspellingen op deze lijst.

En nu nog een laatste kopje thee...
Henk Vreekamp, Utrecht.