Nieuwe groep ex-moslims opgericht

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Mon Sep 10 17:41:35 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Antid Oto schreef:
>  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>  Wees eens helder. Kan niks vinden in parlando, zoekmachine zuigt.

Plenaire vergadering 6 september 2007
<http://www.tweedekamer.nl/kamerstukken/verslagen/plenaire_vergadering_6_september_2007.jsp#0>

Let vooral ook  even op de angst uitspraken die bijna zonder uitzondering
op het bordje van Wilders komen te liggen.

Halsema (GL) meent zelfs een simpele vraag te moeten stellen.
Alsof ze snugger genoeg is, en uberhaupt in staat tot andere. :)

http://www.wrr.nl/content.jsp?objectid=3517

http://www.trouw.nl/laatstenieuws/laatstenieuws/article790533.ece/Oppositie_kraakt_islam-rapport
http://www.trouw.nl/hetnieuws/nederland/article280027.ece/Politieke+stofwolk++rond+islam-rapport+

En ik had elders nog een link staan ....

>  geen.

Helder.

>  Er staat toch duidelijk een verwijt van (cultuur) verraad.

"Zij toont ermee aan ....".
"Verwijt" komt er niet in voor. Die beschuldiging komt elders vandaan.

>  En de bemoeienissen van Wilders dan?

Welke bemoeienissen, wees eens helder ....

>  Hij wil de Joods-Christelijke cultuur als dominant laten vastleggen
>  in de grondwet.

Blijkens?

>  Ziedaar je held.

Wat een kwats. Het is mijn held niet, het is jouw anti-held. Ik heb mijn
fixatie nu juist niet op hem. Jij wel, Mark ook en zo ook die Marcel Möring.

Henk Elegeert