Nieuwe groep ex-moslims opgericht

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Mon Sep 10 15:07:31 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels schreef:
>  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>  Hij heeft helemaal gelijk.

Niet dus ...

http://www.marcelmoring.com/
*Oud-fout en nieuw-fout
*"
Samengevat is de kritiek op wat ik hier de afgelopen dagen hardop heb
gedacht ongeveer dit: Wilders is geen fascist, u weet niet wat fascisme
is. Lezer Van Lubeck raadt mij een boek van Jaques de Kadt aan: 'Het
fascisme en de nieuwe vrijheid' (Van Oorschot, eerste druk verschenen in
1939, derde druk in 1980).
Volgens de regelen der kunst mag dat dan geen fascisme heten, zeker niet
als je er de definitie van zestig jaar geleden op los laat, maar ik weet
bij god niet wat je dan wel fascisme moet noemen.
"

Hij weet het dus niet !! Hij wil het alleen zo graag ...

Die had dus zelf zomaar mee kunnen lopen in de kristalnacht?

Henk Elegeert