Groene, Paarse en Gele periode van D66: Adjectief 'Helix' is 'Heliacaal' - de astrologische crises van D66

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Oct 19 07:52:45 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,
Ik denk dat 'parsimony' een van de belangrijkste wetenschappelijke
principes is: altijd zoeken naar de eenvoudigste verklaring. Volgens mij is
die echtgenoot van Lousewies van der Laan een sterre- of natuurkundige. En
Helix is een poetisch klinkende vakterm. Zou bij die naamgeving niet eerder
het literair gevoel een rol hebben gespeeld? Anders, bel ze es, en vraag
gewoon of ze inderdaad matteklap is... Houd het eenvoudig!
hv,u
-----