Plaatje Zonsverduistering-artikel D66 onveranderd

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Fri Nov 16 12:41:34 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 15-11-07 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks<fluks at combidom.com> het
volgende geschreven:
> [...]
>
>  Henk Elegeert <hmje at HOME.NL>,
>
>  Dat was inderdaad de enige uitzondering die ik tegenkwam (alle anderen zijn
>  of skeptici zoals ikzelf of mensen die diepgelovig zijn en de boel bedonderen.
>  Ik refereerde zelf ook al aan deze site,
>     http://static.scribd.com/docs/4lbdtbvi4ur5a.swf
>  De tekst is geschreven door ene Karel van der Nagel,
>     http://www.orde-der-verdraagzamen.nl/brochures/Stap%20voor%20stap%20naar%20mediumschap.pdf
>  een esotericus, die kennelijk zeer onder zijn 'gaven' lijdt en die voor de
>  verandering *wel* uit de school klapt. Hij is warrig maar liegt niet.

Klopt ... maar wat wil je ook als je zo (vaak) in de watten ligt? ;)

>  In die swf-URL hierboven staat zo'n beetje alles wat men moet weten om te
>  begrijpen waar Geel D66 mee bezig is en waar mijn kritiek zich op toespitst.
>  Neemt niet weg dat de tekst niet om door te komen is. Maar ja, het staat er
>  in elk geval wel.
>  Ik gaf eerder een andere tekst die een stuk duidelijker is,
>     https://listserv.surfnet.nl/scripts/WA.EXE?A2=ind0710&X=&L=d66&P=R20299
>  maar als men de bron daarvan gaat natrekken bij bol.com,

Hmm ....,  de schrijver: dat (b)lijkt dan ook weer een ´medium´ te
zijn? Ik laat mij daarbij nu even leiden door "de andere kant"...' :)

 http://www.skepsis.nl/wonderman.html
Robbert van den Broeke: van zorgenkind tot wonderman

>     http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1001004004724288
>  dan blijkt het zowaar om de 'Rozekruis-Pers' te gaan.

Tsja.... a ''Ball Of Light''?  De BOL-theorie: "Hij beweerde meermaals
te hebben gezien hoe de cirkels werden gevormd door zwevende
lichtbollen die snel door het graan draaiden. Ze leken heel heet te
zijn, want de lucht rond de bollen trilde hevig en ze maakten
knetterende en zoemende geluiden. Volgens Robbert gebeurde het soms
overdag."

;)

> Om de Vrijmetselarij dus.

Het lijkt erop dat er een netwerk bestaat waarvan ook RTL4 deel uitmaakt?
Robbert zat op zijn achttiende al twee keer in een talkshow van
Catherine Keyl op RTL4

Later: "In 2004 ontdekte Robbert een nieuwe gave: hij kon aliens en
geesten op de foto zetten. Eerder slaagde hij er al regelmatig in
kleine lichtbollen (orbs) te fotograferen. Robbert brak ook door in
televisieland. Hij werd een populaire gast in het RTL4-programma Life
& Cooking van Irene Moors en Carlo Boszhard. Zijn zelfbewustzijn leek
behoorlijk te zijn toegenomen. In het programma RTL-Boulevard
verklaarde hij: 'Als ik naar Amerika zou gaan, dan zit ik zo in zestig
programma's hiermee.'"

Kijk, dan ben je iemand ... ;)

Of hebben we het over twee verschillende figuren: Rob vs, Robbert?

>  Overigens: in het Financieel Dagblad van vandaag staat dat D66 een 'liberta-
>  rische' partij is.

Wat erg ...

> Zo erg is het gelukkig nog niet, maar het is nog wel vrij
>  ernstig mis.

Eens ....

>  Zei Geel D66 nog dat men 'geleerd had van z'n fouten', men gaat
>  in de praktijk gewoon met die fouten door (kennelijk is Maconniek yin-yangen
>  met en oplichten van partijgenoten en kiezers niet fout of zo).

De crop circles van Schouw en Van der Ham? ;)

Henk Elegeert