Joris Driepinter

Sat Nov 10 17:16:10 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zo zie je maar weer Hein,

je bent al snel suspect. Marc doet alsof ik veel weet van het hetgeen
hij bestudeert. Nu heb ik best wel wat sites bezocht over dat soort
dingen, maar dan vooral van tegenstanders. Horus wist ik echt niet, dat
een oog ermee te amken had, widst ik wel. Een oog en pyramide zoals Marc
ook zelf op zijn site gebruikt, dus wie is er nu de vrijmetselaar...

Ik sta slechts op een foto voor een schilderij, een afdruk ervan, die ik
gekregen heb van een tante. En de naam draakje is indertijd vastgelegd
omdat ik dat als nickname had op een aantal fora, nadat drakendoder te
agressief werd gevonden. De referentie is inderdaad Joris en de draak.
Dat die Joris ook weer allerlei betekenissen heeft, het zal wel....

Maar zo zie je Marc, dat er bij bijna iedereen wel wat te vinden is,
zelfs bij jou, en dat wilde ik aantonen met mijn onderzoek naar jouw
site. Maar dat dringt kennelijk niet tot je door. Zelfs Hein heeft dus
een logo dat suspect is, en noemt zijn zoon ook nog Joris....

Bovendien, zou ik als ik een vrijmetselaar was het vast niet vaak met je
eens zijn op een aantal punten.... Echter ik heb niet als argument om
ergens voor of tegen te zijn, dat diegene een verkeerd logo gebruikt,
maar vaak meer inhoudelijke agumenten....