Vraagje: Wie weet waar de dans-pagina van D66 staat ?

Sat Nov 10 18:04:29 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Boris van der Ham heeft ooit een 'danspagina' en een 'dansmanifest' voor
D66 gemaakt. Ik kan de pagina niet vinden... wie helpt ?

Gezien alle gekte die ik deze week wist op te diepen en gegeven het feit
dat men in de *alchimie* het verschijnsel 'magic dance' kent, ligt het voor
de hand om eens grondig naar de D66-danspagina te kijken. Maar dan moet
men wel de URL daarvan weten... en die heb ik niet.

Ik vond wel dit,
   http://www.d66net.nl/dance66/ManifestDance66.doc
   http://www.nieuwsbank.nl/inp/2004/06/16/Q052.htm
   http://www.borisvanderham.nl/2004/06/dance_is_leuk_interview_in_de.html
   http://www.youtube.com/watch?v=2tuzkW2Whac&feature=dir
   (op de laatste URL doemt het *Gele D66-logo*, zowaar voor het *eerst*,
   op 15 november 2006, op 0:27-0:30 op uit Sirius),
maar dit bedoel ik niet. Er is een eigen D66 website van BvdH die volledig
over dansen gaat. De site werd gemaakt in 2004.

Ik vond wel wat suggesties op internet dat dit D66-project eigenlijk gaat
over mensen aan de drugs helpen... het zou dus wel eens niet zo onschuldig
kunnen zijn.