Plaatje Zonsverduistering-artikel D66 onveranderd

Thu Nov 8 13:35:56 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Joris van den Wittenboer <jwittenboer at HOME.NL> over de site van de PvdD,
>Oke, ik zie inderdaad een kalf. Maar hoe je er dan bijkomt dat ik zou
>moeten weten dat dat Horus is en wat dat precies is.......

 Omdat je er zelf (niet: ik) over begon ?

 Ik nam door jou verwijzing naar deze site aan dat er iets te zien was -
 en ik vermoedde dat je op een mogelijke Horus kandidaat wees...

>Maar blijft de vraag dat als je iets mooi vind en gebruikt, of dat je
>gelijk tot een bewustte gebruiker maakt...

 Kijk, daar heb je eindelijk een *echt* punt...

 95% van de Vrijmetselaars weet niet van zichzelf dat men Satan aanbidt
 (idem dito bij Scientology). De Duivel zit in hun hoofd, ze denken er
 voortdurend aan - maar ze zijn het zich niet eens bewust. Maar de drei-
 ging voelen ze wel: meestal raken ze overspannen en dat komt echt niet
 vanzelf. Wie overspannen raakt, vindt alsnog Satan in zichzelf. Daarom
 is yoga zo gevaarlijk. Die vriend van mij die weer eens overspannen is
 geraakt, doet ook aan yoga... dat yin-yangen en naar dat geklap van die
 ene hand proberen te luisteren, werkt bij mensen op hun zenuwen. Men
 moet zich niet met dit soort dingen inlaten...

 Maar de mensen die de symbolen aanwenden waarachter ze dingen verbergen
 (zoals dat de Aarde zou draaien om Sirius op de site van de duurzaam-
 heidsvenoot van BvdH) die weten uiteraard wel waar ze mee bezig zijn...

 Een tijdje geleden merkte ik hier op dat er voor het huis van BvdH een
 zonnebloem staat (de Mercuriusbloem want een Zonnebloem ziet er uit als
 een Zonsverduistering, is 'heliotroop', en is tweeslachtig, hermafrodiet).
 Die staat daar toch echt expres. Als hij een paasei-site maakt met de
 naam paaseiland.nu (waarop veel pseudowetenschap over het Paaseiland -
 want daar gaat het immers niet om), dan is dat iets waarop hij *zelf*
 gekomen is. Alleen iemand die het verband met Satan kent, doet zoiets en
 begrijpt zoiets.
 -> De vraag is echter *waarom* een Kamerlid *namens een partij* een site
    maakt die over Satan gaat. Heeft'ie dan niets beters te doen ?

 Mocht het je gerust stellen: ik zag het ook niet meteen. Ik weet echter
 dat er een dubbele bodem inzit, en ik poog die op te lossen als een soort
 cryptogram... en ja, dan zie je plotseling het paasei... of dat de Aarde
 om Sirius draait in plaats van om de Zon, of waar Klaar voor de Klim over
 gaat...

 't Is elke keer zo'n beetje hetzelfde - ik lees dit soort sites inmiddels
 zo'n beetje als een stripverhaal. Ik sla de tekst over (want daar gaat het
 niet om) en kijk naar de plaatjes...