Uitslag Eerste Kamerverkiezingen: Nummer 4 van D66 gekozen met voorkeurstemmen

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Wed May 30 14:02:16 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Wed, May 30, 2007 at 02:06:27PM +0200, Bart Meerdink wrote:

> Een positieve ontwikkeling derhalve voor D66 en misschien ook een kleine
> bijdrage tot een verbeterde verstandhouding met de VVD. Met vijanddenken
> kom je niet ver, en al zeker niet in de politiek.

Dat kan wel zijn, maar D66 heeft de mogelijkheid gecreerd de VVD aan een
zetel te helpen. Ik heb niets met de VVD, integendeel. Een partij die
liever zetels aan de VVD geeft dan aan GL/PvdA/whatever wens ik m'n stem
niet te geven. (en ik ben vast de enige niet binnen D66, althans in het D66
van vroeger)

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |