Is het een probleem?

Glenn Mellonius glenn at MELLONIUS.EU
Fri May 25 22:35:01 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het gedonder met bepaalde groepen die met
onaangepast gedrag de hele samenleving verzieken,
en ervoor zorgen dat het grote publiek hun hele
gemeenschap erop aankijkt, terwijl het maar een
klein groepje is, komt volgens mij door gebrek aan opvoeding.
Hun ouders doen het verkeerd. Díe moeten een
cursus "hoe voed ik mijn kinderen op" krijgen.
Al te vaak zijn het lieverdjes thuis, maar wat ze
op straat uitspoken daar weten de ouders niets van.
Bovendien zitten ze veels te vaak op straat. Er
is iets goed mis met die huishoudens, hetzij door
onkunde hetzij door vervelende omstandigheden.
Bijvoorbeeld dat er teveel uren door die ouders
wordt gewerkt om het hoofd boven water te houden.

At Friday 25-5-2007 09:39, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
>Overigens, als ik in Utrecht kom (en dat is nogal vaak), dan stap ik een
>andere wereld binnen... Amsterdam van 30 jaar geleden. Zo'n over immi-
>granten klagende Utrechtenaar moet maar eens een dagje Mokum aandoen...
>Dat piept'ie wel anders...  :-)

Bedoel je Utrechters of Utrechtenaren?
Je weet toch wel dat de term Utrechtenaar ook homofiel betekent?
Niessink schreef al:
Het aantal Utrechtenaren in Amsterdam is
beduidend hoger dan in de stad Utrecht.

Glenn.