Is het een probleem?

Fri May 25 19:49:10 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Overigens meldt Parool vandaag dat "onbekenden" vannacht dat
restaurantje, waarvan de Joodse eigenaren uiteindelijk na tig
vernielingen (38 keer sneuvelden de ruiten) maar afgekocht zijn door
stadsdeel De Baarsjes, "een poging hebben gedaan in brand te steken",
wat kennelijk toch is gelukt want "De brandweer moest uitrukken om het
vuur te blussen". Er was een onrustige avond aan vooraf gegaan waarin
vier jongens rond 10 uur de sleutel van de speelautomatenhal van
dezelfde eigenaar ernaast stalen om er met de inhoud van de gokkasten
vandoor te gaan. In de middageditie stond dat de jongens waren herkend.
In de avondeditie dat de politie dezelfde avond twee verdachten
aanhield.

Fritz van Rikxoort