Is het een probleem?

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri May 25 22:39:48 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Mijn hoofdprijs was dan ook een verblijf in Kanaleneiland Noord. Ik weet
niet waar je verblijft in je zoektocht naar een echte D66 omgeving, maar
prijs me wel gelukkig in deze stad. Ik werk in Rotterdam en laat het aan AFT
over om uit te schrijven welke stad erger is; voor de tussentijd adviseer ik
u Giph (bij Bolcom bijna gratis) van Giphard (zoon van een actief en goed
PvdA kamerlid; huiskamervraag: wie?) over et wonen in Utrecht (en verliefd
worden en wat daar zo bijhangt).

Groet,

Tjerk