Bewijs Voor Intelligent Design

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri May 25 07:53:31 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Aanleiding tot mijn fragmentjes uit Nagel (1960) vormde de bewering dat een
theorie ook een vorm van religie kan zijn. Dat is volgens de terminologie
niet zo, en ik zou dat graag bevestigd zien worden door online lezers van
de Webster encyclopedie - een naakt geval trouwens, zo zonder harde kaft,
nodigt wegens het ontbreken van stoffelijke ergernis niet uit tot dieper
nadenken,

Dat allerlei onderzoekboefjes er in hun persoonlijk leven rare, vaak
tijdgebonden gewoontes en denkwijzen op nahielden, zal mij worst zijn.
Volgens de theorie stammen we van de apen af...
hv,u
-----