Homo-hysterie: Henk Krol verspreekt zich

Sat Mar 31 08:58:57 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik forwarde zojuist (geinspireerd door Radio 1 - want daar was het op) uit
 het Nederlands Dagblad...
>Het tegengeluid van de christenhomo's komt op het moment dat COC Nederland een
>manifestatie voorbereidt tegen ambtenaren die geen homohuwelijken willen
>sluiten.
 ...en lees pas daarna dat Andre van Wanrooij <a.v.wanrooij at D66.NL> eerder
 heeft geschreven...
>De actie rond de weigerambtenaar is geen COC-spinsel. Deze club heeft immers
>in ruil voor een paar miljoen subsidie dit punt 'weggegeven'. Het COC zou in
>ruil voor dat geld geen bezwaar maken. En dat doet ze dan ook niet in de
>mate waarvan je zou verwachten.

 Tja, dat staat nogal haaks op elkaar.

 De werkelijkheid zal wel uitwijzen wat waar is en wat niet.
 Mogelijk ben *ook jij* door het COC opgelicht ?

>Toch is het niet de homobeweging die aan de D66 knoppen draait.

 [Krol is VVD, dat weet ik ook wel]

 Ik geloof dat dus niet. Waar komt dat al dat homogedoe in D66 dan vandaan,
 waarom houdt het roze festijn in D66 niet eens *eindelijk op*, waarom be-
 paalt de roze strijd de rampzalige/contraproductieve agenda van D66 ?

 Ik eerder,
>Polen, Bonaire, weigerambtenaren en de Paus. Wat *zijn* dat voor punten ?
>Dit is een politieke partij onwaardig !

 Andre,
>Dat zijn onderwerpen die voor gays van belang zijn.

 Precies (nou ja, voor het COC van belang zijn - dus liberale humanisten
 die naar geld van de belastingbetaler hongeren)... Er zijn ook Poolse
 homo's, Bonaire-homo's, homo-ambtenaren en homo-katholieken. Die kunnen
 hier moeilijk voor zijn... dan snijden ze zich immers in eigen vingers.

 Hier heeft een *politieke partij* dus geen donder mee te maken. Welke
 partij dan ook, dus ook D66 niet.

 Er wordt voortdurend in de heksenpot geroerd. Ingredienten: homofilie,
 Eurofilie en sociaal-liberalisme. De ene keer iets meer van het ene
 ingredient, de andere keer iets meer van het andere. Roeren en men heeft
 weer een nieuw - volkomen bedacht - nitwitonderwerpje bekokstoofd.
 Die stroom onderwerpen gaat maar door, eindeloos door. Aan serieuze
 politiek komt D66 nauwelijks meer toe. Laat staan aan beginselen...

 In de Franse revolutie maakte opgang de zegswijze 'dit is erger dan een
 fout - dit is een vergissing' (bron zou Fouche of De Robespierre zijn).
 Kijk, zo'n Pechtold maakte een fout (een fout is iets waarover is nage-
 dacht) met z'n paspoort-uithaal richting Mw. Wilders. Maar de D66 homo's
 maken vergissing (dat is iets dat mensen overkomt omdat ze geen seconde
 nadenken) na vergissing. Ze zijn verblind door hun roze strijd en offeren
 daar alles aan op - inclusief de acceptatie van homo's in Nederland. Ze
 schilderen zichzelf af als psychiatrische patienten (en van dat stigma
 was men nu eindelijk verlost). Ze zijn als de Joden die, komende uit
 WO-II, Palestijnen discrimineren. Dat is wat er gebeurt. Men draait vol-
 komen door en sleept D66 in z'n morele val mee.

 En dan ook nog eens voor het geld. Die Krol had het gisteren met z'n
 'export-product' ook weer over geld. Hij suggereerde dat de Nederlandse
 overheid best eens voor dat 'export-product' (homoseksualiteit dus) mag
 *betalen* ! Want nu moest alles uit eigen zak en er waren schulden...!