Nieuw: ironie-teken

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Mar 18 13:15:21 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

---- Erik van den Muijzenberg <muijz at dds.nl> schreef:

> Nou, onze moreel defecte clown kreeg anders nog flink wat stemmen.

Onze moreel defecte clown eindigde op een keurige DERDE plaats, onder de kibbelende Lousewies (2)  en Alexander (1). Omdat er nog een aantal mensen is dat vindt dat D66 wél potentie heeft, en het Plan van Aanpak dat ik lanceerde insiprerend vond. En weet je wat, Muizenvlerk? Nu -maart 2007- is interimbestuur en fractie tot het besef gekomen dat.....D66 een wederopbouw van onderop (vanuit de leden) in moet gaan. En wát was mijn slogan een jaar geleden toen ik folders uitdeelde op het voorjaarscongres?
Precies: "De wederopbouw van D66, van onderop".
Animal Farm gelezen? Good Stuff!!!

Uw gezeik maakt me dus moe, en dus is het
==EINDE==  nabij.

==EINDE==