Plasterk: D66 streeft 'koloniale toestand' op Bonaire na

Sun Mar 18 13:17:28 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dan begrijp ik niets van je opstelling inzake non-doscriminatie en
zelfbeschikking van onze landgenoten overzees... J ebepleit het slechte
onder het mom van eigen kracht tot het goede wederkeert, wilt het
slechte tot stand laten komen in een nieuwe gemeente overzees. Of wil je
die gemeentevorming niet? Ja kan toch niet voor toelating van mensen op
een eialdn als gemente zijn en er discrimatie en gebrek aan
zelfbeschikking invoeren door grondrechten en mensenrechten in die
gemeente buiten werking  te stellen?

Fritz van Rikxoort