Daar Gaan We Weer!

Sun Mar 11 22:29:30 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 11-mrt-2007, at 13:29, Hein van Meeteren wrote:

> Wat een prachtig citaat! Treffend!

Wie heeft er ook weerkleinburgerlijk  geprobeerd aangifte tegen mij te
doen, na eerst te hebben gezegd dat ik hier alles mocht zeggen?

> Ach, ik was het zelf.

Uiteraard. Op deze lijst is maar 1 deelnemer zo verknipt om overal
de Tweede Wereldoorlog bij te slepen.

> Ik maak mezelf bij deze een compliment.

Gefeliciteerd!

> Dat was er één. En daarna kam de smaad, mijn beste.

"Ik ben in arren moede één keer naar de politie regio Amstelland
gegaan en heb een klacht ingediend, die uiteindelijk niet geleid
heeft tot een formele aangifte van stalking. Dit na twee maal overleg
met de behandelende ambtenaar, die niet zeker wist welke nieuwe
regels rond stalking golden."
(Hein van Meeteren op deze lijst; Tue, 3 Dec 2002 14:33:11 +0100)

Die enige aangifte wegens stalking was dus geen formele aangifte;
het was een klacht die nooit tot een aangifte heeft geleid.

> Fijn dat u dat zo bijzonder goed bijhoudt.

Ik hou dat niet bij; ik kijk even met de zoekfunctie in het
lijstarchief.
Kan ik jou ook aanraden; of vertrouw je toch liever op je dikke duim?

> Haha, omdat het er twee wáren.

Volgens jouzelf dus niet.

Maar ik geef toe: dat zegt eigenlijk niets, dat jij zoiets zegt.
Vijf minuten later blaat je immers rustig weer het tegendeel.

> [...]

heeft tot een formele aangifte van stalking. Dit na twee maal overleg
met de behandelende ambtenaar, die niet zeker wist welke nieuwe
regels rond stalking golden. Afgelopen zomer heb ik aangifte gedaan
wegens smaadschrift, aangezien Erik van den Muijzenberg me
publiekelijk beschuldigde van het onrechtmatig uitoefenen van een
bestuursfunctie."

Kortom, je zwetst - what else is new? - je hebt niet twee keer aangifte
gedaan. Je hebt 1 aangifte gedaan, en wel wegens een smaadschrift.
Er is geen aangifte geweest wegens stalking. Er zijn geen twee
aangiften geweest.

Je bent een pathologische leugenaar Hein van Meeteren.

Erik vdMb