(Muijz-Meet) Re: Gaan we voor een Erik-loze D66-lijst ?

Sun Mar 11 22:35:27 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 11-mrt-2007, at 12:43, Marcel van Dalen wrote:

> Ik had nog een vraag, beste Eric!

O pardon Marcel!

Je hebt mijn toestemming niet nodig om contact op te nemen met
Alexander Pechtold en/of Boris Dittrich.
Dit leek me zo voor de hand liggen dat een reactie me niet nodig
leek. Ga je gang. Al is het natuurlijk best mogelijk dat deze heren
zich het gebeurde niet meer herinneren. Dat zou me niet verbazen,
want zo belangrijk was het voor hen natuurlijk niet.

Meteen ook maar even een reactie op malle Hein: best mogelijk
dat ik de email van de webforumbeheerder heb bewaard. Of een
kopie van mijn mail aan Pechtold. Of beide.

En kun jij eigenlijk iets bewijzen van je geblaat over Dittrich?
Want het valt me op dat de versie die je nu geeft niet overeenstemt
met een eerdere versie - zie lijstarchief.
Dus wanneer heb je precies gejokt; de eerste keer, de twee keer,
of zekerheidshalve toch gewoon alle keren?

Erik vdMb