Gaan we voor een Erik-loze D66-lijst ?

Fri Mar 9 00:07:27 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 8-mrt-2007, at 9:52, Hein van Meeteren wrote:

> Mijn dilemma is: ik wil geen aperte onzin gearchiveerd hebben op
> een plaats op het web.

Dan vraag ik me toch echt af waarom je al die aperte onzin opschrijft.

Het is eenvoudigweg niet waar dat jij twee keer aangifte jegens mij hebt
gedaan; het is eenvoudigweg niet waar dat je aangifte jegens mij hebt
gedaan ter zake van stalking; het is niet waar dat ik rond je huis heb
lopen sluipen; allemaal hier ook al eerder aan de orde geweest en
door mij weerlegd en vervolgens door jou min of meer ingetrokken, dus
waarom begin je dan toch gewoon weer van voren af aan met die
aperte onzin?

> Hou de sfeer een beetje okay.

Dat schrijft een meneer - nota bene mediator van beroep - die mij hier
bij herhaling met lichamelijk geweld heeft gedreigd.
Heintje toch.

Overigens vind ik de absolute gekte in je bovenkamer fascinerend.

Met name vraag ik me bij al die gierende klepkolder die je de lijst
opbaggert en die daar - je hebt gelijk - waarschijnlijk jaren later nog
valt na te lezen (geweldige reclame voor je mediatorschap moet dat
zijn), af of je dat allemaal werkelijk in volle ernst meent en zelf ook
werkelijk gelooft - dan ben je dus werkelijk knettergek - of dat je ook
wel weet dat het allemaal flauwekul en gejok en smaad en/of laster
is - en dan ben je dus door en door schijnheilig, en intens doortrapt.

(Voorlopig hou ik het er maar op dat je werkelijk niet beter weet en
dus eigenlijk volkomen gestoord bent.)

Erik vdMb