Verwilderen (was: Dubbele nationaliteit: Khadija Arib werkt inderdaad voor Marokko)

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Tue Mar 6 22:10:59 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc-A,

Je bent bezig met Wilders, de PvdA, de VPRO etc., oftewel de politiek
met de kleine p. Ondertussen begrijp ik dat de PvdA in het kamp van de
dubbele-nationaliteiten bestrijders aan het kruipen is. Er ontstaat
dus een xenofobe meerderheid in het parlement, groot genoeg om de
grondwet te wijzigen, die mensen beoordeelt op stempeltjes ipv gedrag.
We hebben het ergste nog niet gehad...

Groeten,
Mark Giebels