D66-lijst

Mon Mar 5 10:07:48 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Meen je het,

Dat wie de huwelijksregels niet met zijn geweten kan verenigen
(in deze dat mannen met elkaar mogen trouwen en vrouwen idem,
dat was nooit expliciet uitgesloten overigens,
het was meer de angst voor lijf en leden,
in wezen de rechteloosheid en terreur van de sterksten,
dat paren van gelijk geslacht zich verborgen hielden)
dat die ambtenaren het recht hebben hun taak van huwelijken sluiten
geheel op tegeven en recht hebben zo mogelijk, op ander werk?
Dus niet het recht de verkeersregels deels wel en deels niet toe te
passen...

Fritz van Rikxoort