over een hysterische pias die boos is weggelopen

Mon Mar 5 00:40:19 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 5-mrt-2007, at 0:26, Hein van Meeteren wrote:

> Nee, dat weten ze niet, want dat is niet waar.

Dat moet de rechter dan maar uitmaken.

> Ik heb u gewaarschuwd dat u niet in de buurt van mijn kinderen moet
> komen, want dan kan ik niet meer vioor mezelf instaan. dat is geen
> dreiging, maar een welgemeend advies. En die smaad/laster moet u
> maar met het politiebureau Prinsengracht bespreken, waar u toch zo
> graag op de koffie komt.

Daar ben ik een keer geweest, omdat jij aangifte tegen me had gedaan.
Ik heb toen laten lezen wat jij allemaal over mij had uitgekraamd.
Daarop is de zaak geseponeerd.

Het zou je dus sieren als je verder je gemiemel over stalken voor je zou
houden, maar ja, nu doe ik een beroep op factoren die bij jou geheel
ontbreken:  gevoel voor beschaving, menselijkheid en finesse.

Erik vdMb