Erik bekent stalken tot in de rechtzaal ? (Addendum)

Mon Mar 5 00:30:33 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 4-mrt-2007, at 23:38, Hein van Meeteren wrote:

> Het ontkennen van de feiten.

Daar ben jij kampioen in.
Dus eerst maar eens ophouden daarmee, en daarna kun je misschien
eens iets over een ander zeggen.

> U zat daar, met hagens, om getuige te zijn van iets waarvan u wilde
> genieten.

Daar weet jij niets van.
Allemaal projectie dus.

> U had geen enkel belang bij die zaak, anders dan dat uw stalk-
> object voor een belastingzaak werd opgeroepen. dat simpele feit
> getuigt reeds van een zieke mentaliteit.

Ik ben jou geen verantwoordign schuldig voor mijn aanwezigheid bij een
rechtszaak. Die zaak was openbaar, iedereen mag daar komen, ik dus
ook.

> Ik heb nooit iets toegeblaft,

Nee, je bent immer de redelijkheid in eigen persoon.
Het toppunt van beschaving, menselijkheid en finesse.

> ik heb gesteld dat u de indruk maakt als slachtoffer te poseren.

Je bedoelt, dat ik op jou de indruk maak als slachtoffer te poseren.
Ja nou en? Wat zijn de woorden van een halve gare nou eigenlijk waard?

> U schepte zelfs op over een NOVA documentaire,

Er bestaat geen NOVA-documentaire.
Weer zo'n onderwerp dus waar je niets vanaf weet.

> Mijn naam is Hein van Meeteren, en ik verzoek u mij met u aan te
> spreken.

We leven in een vrij land, en ik ben niet verplicht om iemand die mij
met
lichamelijk geweld dreigt met 'u' aan te spreken.

Dus we spreken dit af: jij biedt je excuses aan voor je gedrag, en
daarna
zal ik je met 'u' aanspreken.

> En nee, ik heb de donateurs niet voor NSB-ers uitgemaakt,

Zet het lijstarchief online, dan kan iedereen zelf nalezen dat je liegt.
Wedden dat je dat niet durft?

> ik hebenkelen van hen, enkelen die de lijst verziekten, zoals u en
> Hagens, vergeleken met een NSB-mentaliteit.

Uit het citaatje dat ik heb gepost blijkt zonneklaar dat ik eind
september
1999 nog helemaal niet bij je in beeld was als 'lijstverzieker', dus je
zwatelt maar een eind weg. Zoals gewoonlijk.

> Dat doe ik nog steeds. Ik vind uw gesniffel in mijn privé-leven

Ik snuffel niet in je privé-leven en als je op deze wijze doorgaat
volgt aangifte
en een tweede veroordeling en kun je je baan als mediator gedag zeggen.

> en uw "geklik" aan Dittrich en Pechtold getukigen

Ik heb Pechtold gewaarschuwd voor de juridische consequenties van het
handhaven van jouw smadelijke en/of lasterlijke uitingen aan mijn adres.
Je moet je handen dichtknijpen dat ik destijds van het doen van aangifte
heb afgezien!

Met Dittrich heb ik besproken of er sprake was van stalking zoals jij
steeds
maar beweerde. Ditrtrich vond van niet.
Maar natuurlijk weet Hein - een echte jurist tenslotte - het allemaal
veel
beter dan Diitrich die alleen maar rechter is geweest en alleen maar het
wetsartikel tegen stalken heeft ingediend en dus nergens ook maar ene
moer vanaf weet, nietwaar professor doctor meester Hein van Meeteren?

> van een kleinburgerlijke, benepen NSB-mentaliteit. Ik hoop dat u
> mij deze opinie gunt.

Het zal me een zorg zijn wat je denkt.
Als je je maar gedraagt.

> Ook dat is een spinsel uit u fantasie.

Hou toch eens op met je pathologische gelieg.
Jij hebt mensen tot op het bot gekwetst en je weigert daar
verantwoordelijkheid
voor te nemen. En maar zwatelen over 'beschaving, menselijkheid en
finesse'.

Erik vdMb