Erik bekent stalken tot in de rechtzaal ? (Addendum)

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Mar 4 23:38:53 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg wrote:

> Wij zaten achter verdachte in de zaal, dus zelfs al zou het waar zijn
> geweest
> dat wij genoten, dan nog heeft verdachte dit helemaal niet kunnen zien.

Het ontkennen van de feiten.  U zat daar, met hagens, om getuige te zijn
van iets waarvan u wilde genieten. U had geen enkel belang bij die zaak,
anders dan dat uw stalk-object voor een belastingzaak werd opgeroepen.
dat simpele feit getuigt reeds van een zieke mentaliteit.

> Het indiceerde voor mij hun diep gezonken allooi, maar ook hun weinig
> ontwikkelde gevoel voor beschaving, menselijkheid en finesse.
>

> Het getuigt natuurlijk anderzijds van een enorme beschaving om een
> slachtoffer van tien jaar seksueel misbruik toe te blaffen dat hij een
> slachtofferposeur is, die alles maar heeft verzonnen.

Ik heb nooit iets toegeblaft, ik heb gesteld dat u de indruk maakt als
slachtoffer te poseren. U schepte zelfs op over een NOVA documentaire,
en blies hoog van de toren dat u zeoveel kijkcijfers met uw verhaal had
gehaald. Niet echt het gedrag van iemand die wèrkelijk lijdt. Nee, mijn
indruk dat u uw misbrukkte jeugd gebruikt om gewichtig te doen en te
poseren is niet weggenomen. Neemt niet weg dat ik het naar voor u vind
dat u door uw stiefvader naar bent behandeld, mocht het waar zijn.

> Het is natuurlijk ook buitengewoon beschaafd om je donateurs voor
> NSB-ers uit te maken omdat ze niet doen wat jij zegt, nietwaar Heinz?

Mijn naam is Hein van Meeteren, en ik verzoek u mij met u aan te
spreken. En nee, ik heb de donateurs niet voor NSB-ers uitgemaakt, ik
hebenkelen van hen, enkelen die de lijst verziekten, zoals u en Hagens,
vergeleken met een NSB-mentaliteit. Dat doe ik nog steeds. Ik vind uw
gesniffel in mijn privé-leven en uw "geklik" aan Dittrich en Pechtold
getukigen van een kleinburgerlijke, benepen NSB-mentaliteit. Ik hoop dat
u mij deze opinie gunt.

> Of om een van je donateurs zodanig uit te kafferen dat betrokkenene er
> nachtmerries van krijgt, en - eenmaal geconfronteerd met het feit dat je
> je schromelijk hebt vergist - koppig te blijven weigeren om zelfs maar te
> zeggen dat je daar *spijt* van hebt.

Ook dat is een spinsel uit u fantasie. Misschien werd het iemand wat
teveel, ten tijde van het afsluiten van de DB.NL lijst, en de discussies
die eromtrent werden gevoerd, maar iemand de nachtrust ontnemen, nee,
daar heb ik me niet aan bezondigd.

> Niet waar Heintje 'meeteren met twee maten' van Meeteren?

Ja, uw manier van converseren en aanspreken is genoegzaam bekend, u
hoeft daar niet steeds demonstraties van te geven. U kunt mij aanspreken
met meneer vanb Meeteren, Hein, en graag een beleefdheidsvorm u. Dank u.