over een hysterische pias die boos is weggelopen

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Mar 4 23:52:01 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg wrote:

> "Begrijp ik goed dat Hein van Meeteren boos is weggelopen bij de
> Groenen?

Wie vraagt dit? Maar wie dit vraagt is gek. Want ik ben niet boos
weggeleopen bij De Groenen. Ik heb jaren achter de sxchermen adviezen
gegeven, bijvoorbeeld aan de raadsfractie in Amsterdam.

> En  nu loopt hij boos weg bij D66? Ben benieuwd welke politieke
> partij het
> volgende slachtoffer is. "

Ook bij D66 ben ik niet weggelopen, ik heb in 2004 mijn lidmaatschap
tijdelijk opgezegd om dezelfde reden waarom nu Alexander Pechtold om
openheid Over Irak vraagt, geïnspireerd door een mede door mij
opgerichte burgerwbeweging die meer dan 15000 adhesanten heeft.

> of
>
> "Beste Hein, het zegt niets dat de Islam al bestond toen Erasmus nog
> niet
> geboren was, het probleem is dat ze in dat middeleeuwse stadium zijn
> blijven hangen.

Ik geloof dat dit één van Janmaatse / Wilderiaanse uitspraken van hagens
was, is het niet? Lekkere jongen.

> Het verschil is alleen dat Chefren of ik nog nooit met een klauwhamer
> hebben lopen rondzwaaien.

Nee, jullie stalkten en schreeuwden en intimideerden. Kleinigheidje,
nietwaar.

> Ook maken wij onze collega's niet voor NSB-ers uit.

Hagens plaatste kinderporno op de db.nl-lijst, dat is futiliteitje,
nietwaar. (Jaja, hij wilde wat "bewijzen"). Of het gebruiken van
andermans email adres, ik denk dat Henk op deze lijst zich dat ook nog
kan herinneren: het gebruiken van andermans gekraakte emailadres om
idiote en beledigende bijdragen te leveren. Zijn (en uw) wangedrag was
ten hemel schreiend.

> Er is zelfs een nieuw werkwoord onstaan op emerce: chefren, hetgeen
> betekent liederlijke dingen roepen en disproportioneel reageren op
> kritiek (niet tegben kritiek kunnen). Google maar op chefren of
> emerce, u zult het zien.
>
> Wat Emerce betreft: daar was ooit een discussie gaande die in januari
> 2002
> stopte. Eind november 2005 - bijna vier jaar later dus, ik verzin het
> niet! -
> meende Hein daar nog even te moeten natrappen, waarna de redactie het
> forum maar op slot heeft gezet.

Nee, dat gebeurde na úw persoonlijke aanvallen op mij, en leuk hé, daar
trapten ze er niet in. U liegt werkelijk pathologisch!

> Op db.nl deden u en uw compaan dit al behoorlijk intens, dit klieren.
>
> Dat heb je al veel vaker beweerd.

Aangezien het waar is.

> Maar mag ik even wijzen op het
> volgende feit - gemakshalve citeer ik mijzelf:

Nee, dat zichzelf citeren moet maar eens afgelopen zijn. U wilt alleen
maar úw waarheid horen. Eerst zegt u iets, dan nog eens, dan heeft u het
reeds tweemaal gezegd dus moet het wel waar zijn, en dan, om extra te
overtuigen gaat u uzelf nog eens citeren. Erg grappig!!!!

En dan komt weer het gelaber over die stichting. Nee, dat hoofdstuk is
nu gesloten, m'n beste.