Dubbele nationaliteit: Khadija Arib werkt inderdaad voor Marokko

Sun Mar 4 23:28:24 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Inmiddels heeft de PvdA kennelijk kennis genomen van de feiten zoals ik
die hier gegeven heb,

De PvdA 'start een onderzoek' tegen Khadija Arib. Als het waar is wat ik
gevonden heb (en dat is het, uiteraard), dan moet ze van de PvdA kappen
met de Marokkaanse regering.

Mevrouw Arib had kennelijk niet genoeg aan haar baantje... eigenlijk moet
ze het parlement uit, lijkt mij.

Men zal mij nooit horen over 'Integratie' (daar geloof ik niet in), maar
haar PvdA doet dat weer wel - en mevrouw Arib bestrijdt derhalve de lijn
van haar eigen partij ten faveure van een vreemde mogendheid.