Erik bekent stalken tot in de rechtzaal ? (Addendum)

Sun Mar 4 23:27:40 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 4-mrt-2007, at 21:49, Hein van Meeteren wrote:

> Het was inderdaad weerzin opwekkend om te zien hoe Chefren (Hagens)
> en Erik (vdM) genoten van mijn moeilijke momenten in die
> belastingaffaire.

Wij zaten achter verdachte in de zaal, dus zelfs al zou het waar zijn
geweest
dat wij genoten, dan nog heeft verdachte dit helemaal niet kunnen zien.

> Het indiceerde voor mij hun diep gezonken allooi, maar ook hun
> weinig ontwikkelde gevoel voor beschaving, menselijkheid en finesse.

Het getuigt natuurlijk anderzijds van een enorme beschaving om een
slachtoffer van tien jaar seksueel misbruik toe te blaffen dat hij een
slachtofferposeur is, die alles maar heeft verzonnen.
Of om een slachtoffer van tien jaar seksueel misbruik emails te sturen
waarin je je met het seksuele leven van betrokkene meent te moeten
bemoeien. Van een overweldigende finesse, meneer de patriciër.

Het is natuurlijk ook buitengewoon beschaafd om je donateurs voor
NSB-ers uit te maken omdat ze niet doen wat jij zegt, nietwaar Heinz?

Of om een van je donateurs zodanig uit te kafferen dat betrokkenene er
nachtmerries van krijgt, en - eenmaal geconfronteerd met het feit dat je
je schromelijk hebt vergist - koppig te blijven weigeren om zelfs
maar te
zeggen dat je daar *spijt* van hebt.

Niet waar Heintje 'meeteren met twee maten' van Meeteren?

Erik vdMb