Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Mar 4 15:05:49 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

---- Erik van den Muijzenberg <muijz at dds.nl> schreef:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Nee, de afgelopen dagen noemt Maffe Hein die naam regelmatig in zijn
> nu al jaren durende pogingen om betrokkene - die net als ik niet gediend
> was van Heins getier op de DB.NL-lijsten - door het slijk te halen.

Chefren hagens en u hebben, googelt u er maar op los, zowel bij DB.NL, als op usenet lijsten, als binnen de wikipdia-gemeenschap (u), een naam opgebouwd van hetzers, ruziemakers, querulanten, relschoppers. Er is zelfs een nieuw werkwoord onstaan op emerce: chefren, hetgeen betekent liederlijke dingen roepen en disproportioneel reageren op kritiek (niet tegben kritiek kunnen). Google maar op chefren of emerce, u zult het zien.
Op db.nl deden u en uw compaan dit al behoorlijk intens, dit klieren. Daartegen is hard opgetreden, zonder censuur in te voeren. Dus u kreeg koekjes van eigen deeg, en dát, m'n beste, dát hebt u nooit kunnen verdragen. U hebt het alleenrecht op klieren, en verdraagt het niet als iemand u de baas is. Welnu,. u hébt het pleit verloren, toen, en dat zal u jaar in jaar uit aan de de verantwoordelijke (in uw hoofd) voor de voeten worden geworpen. het zal u niet verder brengen. DB.NL is correct opgeheven, u hebt uw open lijst verloren (eigen schuld) en Hein krijgt u niet klein.
Hou dus maar op, het is zinloos, uw vendetta.