Over de wartaal van Fluks en de leugens van Hein

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Mar 4 14:56:51 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

---- Erik van den Muijzenberg <muijz at dds.nl> schreef:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Wat ik met name walgelijk vond was dat slechts zijdelings aan de orde
> kwam
> dat Hein van M. blijkbaar niet alleen idioot veel benzinekosten had
> opgevoerd,
> maar ook een vergoeding wegens een of meerdere televisieoptredens (of
> radio-optredens, daar wil ik afwezen) NIET had opgegeven (smoes: ik
> wist niet
> dat dat moest).

Nee, u hebt zoals gewoonlijk selectief geluisterd. Aan de orde was: heeft de belastingdienst de aangiften wel degelijk vooraf ingezien, zodat zij de fout eerder hadden behoren aan te treffen. Ja, zei ik, want ik heb enkele jaren geleden reeds contact gehad met de belangdienst over delen van de aangifte waarin de vraag aan de orde was of bepaalde optredens voor radio en tv wel of niet op een bepaalde manier opgevoerd moesten worden. Die vraag is toen naar tevredenheid in samenwerking met de belangdienst opgelost. Dus het antwoord: had de dienst het formulier grondig vooraf doorgenomen (en toch de fout laten zitten) werd daarmee afdoende beantwoord.

Dit krijg jer als amateurs zich met deskundigen-zaken gaan bemoeien.  Wartaal. Kwaadaardige wartaal.